28/12/10

L'illa dels monstres ressuscita i es trasllada

Després d'uns mesos d'inactivitat, l'Illa dels monstres es trasllada. Ara en FullHD-3D:
Apunteu-vos la nova adreça i actualitzeu-la als vostres blogrolls.


També la podeu seguir via Facebook:

3 apreciacions:

òscar ha dit...

Ara mateix vaig a fer el canvi.
Any nou, vida nova i, espero, que ben rebifada.

Josep ha dit...

Apuntant el canvi!
Ens pots fer cinc cèntims d'aquest canvi d'adreça?
Se t'havia quedat petita la casa? Era vella? Problemes amb els veïns?

L'illa dels monstres ha dit...

Tot va començar quan vaig tornar a tenir necessitat d'escriure el que em passava pel cap al blog. Primer volia fer només un canvi de disseny i vaig començar a endinsar-me en l'obscur món de retocar l'html de les plantilles de blogger. Quan ja em sentia quasi com un hacker, em vaig cansar d'algunes limitacions de blogger i vaig decidir canviar-me a wordpress, on tot està molt més ben estructurat. Tot i que també té les seves limitacions tocacollons. En fi, que al final el trasllat ha estat per les ganes de canviar de casa, tot i que no de veïns, eh?

Blog Widget by LinkWithin